12 sierpnia 2017

Hel 3/07/2017 | Miejsca

Dzisiaj typowo wakacyjny wpis, który jest efektem mojego wyjazdu nad morze. Po kilku dniowym wypoczynku razem z rodzicami wybraliśmy się na Hel. Uparłam się, że chcę stanąć na końcu Polski, który później okazał się początkiem, ale dla mnie - osoby żyjącej na południu naszego kraju to zawsze będzie koniec :). Cieszę się, że udało mi się tam dotrzeć, bo było tam po prostu pięknie! Zdjęcia nie oddają tych widoków, które skradły moje serce. Teraz mogę powiedzieć, że Hel to najpiękniejsze miejsce w Polsce, w którym byłam. Najchętniej spędziłabym tam cały dzień i cały wieczór siedząc na piasku. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się tam wrócić, najlepiej z jakąś modelką! 
Nie rozpisuję się już bardziej, tylko zostawię Was ze zdjęciami. Dajcie znać co o nich sądzicie! :)



_____________________________________________________

UWAGA!

Poszukuję chętnych osób do zrealizowania sesji w Katowicach (lub w innym miejscu, możemy się dogadać) :). Wystarczy abyś czuła/czuł się swobodnie przed aparatem! Możesz napisać do mnie z własnym pomysłem na zdjęcia, albo zostawić to mnie. Jeśli jesteś chętna/chętny napisz do mnie:


ola.bengowska@gmail.com

45 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) najbardziej podobają mi się 5,6 i 7 :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjecia! wlasnie nimi mnie zmotywowalas, by jednak jurto pojechac na sesje nad morze, mimo pochmurnej pogody hahah :D

    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/street-style-ala-in-london.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się udadzą! Chętnie zobaczę efekty :)

      Usuń
  3. Ja nigdy nie byłam na Helu, ale tam jest tak pięknie, że muszę kiedyś pojechać!
    Ciekawy blog, obserwuję :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam to miejsce! Dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  4. raz w życiu byłam na helu ale jak byłam mała i zbytnio nie pamiętam <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne i klimatyczne zdjęcia! Sama chętnie wybrałabym się nad morze właśnie w celu zrobienia zdjęć <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne fotografie aż miło popatrzeć bo jeszcze przed wczoraj byłam nad morzem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam w Chłopach na jeden dzień i zakochałam się w tamtejszej plaży! Piasek tak bialutki i czysty.. jak nie w Polsce :D
    Zapraszam do mnie: anniesliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hel to piekne miejsce !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjecia! Mam nadzieje, że kiedyś odwiedzę Hel :)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jeździć nad polskie morze, a w szczególności do Helu. Mam z tym miejscem same dobre wspomnienia :)
    Świetne zdjęcia.
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę za dużo podobnych bardzo do siebie zdjęć fal, a tak po za tym to najbardziej chyba przypadają mi do gustu zdjęcia z łabędziami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę! Nie mogłam się zdecydować, dlatego tyle podobnych zdjęć... Mam nadzieję, że nie jest to zbyt monotonne! ;)

      Usuń
  14. Hel jest pięknym miastem.
    Świetne zdjęcia. :)

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Katowice daleko ale fajny pomysł. Jaka przysłona robisz zdjęcia bo są dosyć jasne

    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie staram się używać jak najmniejszej i bardziej manipulować czasem :)

      Usuń
  16. Bylam nie raz na helu i za kazdym razem zakochuje sie bardziej

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tytułowe zdjęcie bardzo mi się podoba ;) byłam na helu jako mała dziewczynka także z chęcią bym się tam wybrałą ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne zdjecia! Sama chetnie wybralabym sie na Hel :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :*
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń