14 lipca 2017

Martyna 17/06/2017 | Zaful


Ten post pojawia się z opóźnieniem, na które wpłynęły dwie istotne sprawy. Pierwszą z nich jest mój wyjazd, który uniemożliwił mi terminowe dodanie wpisu. Drugą przyczyną są urodziny bloga! Dokładnie dwa lata temu, 14.07.2015 roku pojawił się tutaj pierwszy wpis. Z tej okazji sprawiłam sobie (w końcu) PhotoShopa, więc w najbliższym czasie na blogu pewnie pojawią się nowości i moje małe eksperymenciki. Ale dziś nie o tym. Może za rok pojawi się tutaj post urodzinowy z prawdziwego zdarzenia, haha.
Przechodząc do rzeczy: w dzisiejszym poście druga część zdjęć z Martyną, oraz kilka rzeczy z Zaful, do których linki znajdziecie na końcu posta. Koniec gadania, zostawiam Was ze zdjęciami, napiszcie koniecznie co o nich sądzicie :).














bluza /klik/
sukienka /klik/
okulary /klik/


_____________________________________________________

UWAGA!

Poszukuję chętnych osób do zrealizowania sesji w Katowicach (lub w innym miejscu, możemy się dogadać) :). Wystarczy abyś czuła/czuł się swobodnie przed aparatem! Możesz napisać do mnie z własnym pomysłem na zdjęcia, albo zostawić to mnie. Jeśli jesteś chętna/chętny napisz do mnie:


ola.bengowska@gmail.com

63 komentarze:

  1. Dwa lata temu? Poważny? Nieważne, twoja sukienka jest dość atrakcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka!
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała stylizacja! Świetnie prezentuje się na dobranym przez Ciebie tle - tak klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ;) cudowna sukieneczka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka mi się bardzo podoba! I swoją drogą ładne i klimatyczne miejsce na zdjęcia wybrałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka świetnie wygląda na Martynie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello dear :)
    You have a really stunning blog :)
    Would you like to support each other? :)
    Let me know and I will follow you with great pleasure! <3
    xoxo

    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #75
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne okulary :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo się podobają :)

      Usuń
  13. Śliczna sukienka!
    Mój blog https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Martyna jest prześliczna! Bardzo podobają mi się zdjęcia <3

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo śliczna sukienka jak i same ujęcia! Pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie: takajednalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje 2 lat na blogspocie! ja rowniez niedawno obchodziłam 2 lata blogowania haha
    super sceneria na zdjęcia i piękna sukienka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I wzajemnie, haha :)

      Usuń
  17. Piękna sukienka:)

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja i zdjęcia!♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia i świetna sukienka! :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja i zdjęcia. Życzę dalszych sukcesów!:) xx

    zapraszam na mojego nowego bloga:
    thewiktoriablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne zdjęcia! ;D
    Pozdrawiam.
    strefa-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja, bardzo podoba mi się sukienka :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjecia utrzymane w ciekawym klimacie, podobają mi się:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne miejsce na zdjęcia. Świetnie współgra z całą stylizacją. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim razie powodzenia w dalszym blogowaniu i żeby tych lat było o wiele więcej. Jakie ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely post dear, I like it a lot :)
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz ogromny talent do robienia zdjęć! Serio, przeglądam tego twojego bloga i nie mogę się napatrzeć :)

    póki co zaprawszam do siebie, dopiero zaczynam i miło by mi było, gdyby ktoś ocenił to trochę bardziej profesjonalnym okiem haha -> https://anmyosotis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczniusie!
    Zapraszam do siebie:) -> r e y v z

    OdpowiedzUsuń